Gelachen

Voor de komende tijd staan er weer veel LACHende momenten op de planning! Zo gaan onze stagiaires aan de slag om een knutselmiddag op te zetten, zijn we bezig met een fietsplan, worden schattige omaatjes in het zonnetje gezet met een pre-verwenmoederdag en zal het verwilderde terras bij een oord der wijzen eraan moeten geloven opgeknapt te worden! Genoeg om te blijven LACHen!

Waar er zoal geLACHen werd …

Alles is liefde! Wat een heerlijke pre-Valentijnsdag bij lieve senioren in het noorden van Rotterdam! Gewapend met chocolade, koekjes en heel veel hartjes heeft Cupido alle harten liefdevol laten kloppen!

***************************************************************

Hoe belangrijk het is om te leren en blijven lezen in de Nederlandse taal, dat weten we. Erg vervelend dan ook om te vernemen dat op Zuid de bibliotheken sluiten. 24 scheepskisten met boeken voor kinderen van een fantastische basisschool spoelden op 25 januari 2013 aan om een eigen bibliotheek te creeren. Uiteraard werden het leesvoer meteen lachend doorgebladerd; nut en plezier in een!

***************************************************************

Om op deze manier in de kerststemming te komen, lachend, pratend en een spelletje spelend. Samen met bijzondere ‘wijzen’ een mooie avond gehad.
“Ik ben erg verwend vanavond”, geeft een lieve mevrouw aan. Het enige dat onze vrolijke vrijwilligers deden? Aandachtig luisteren …

***************************************************************

5 december, de dag van melkchocolade, kruidnoten en zelfgemaakte marsepein. De dag van schaterende kinderen die het gezang van de pieten overheersen met hun innerlijke glimlach. Voor sommigen leek het een dag als elke andere dag. Echter is het een LACH die dit jaar een onverwachte hoek bereikt. En vervult de Goed Heiligman nog meer mooie kinderwensen.
Dankbaarheid verrijkt onze harten en met trots creëerden wij ons eerste grote geslaagde project. Een prachtige dag, een dag die iedereen is gegund.

***************************************************************

Er werd gelachen door een lieve mevrouw op het Noordereiland, die nieuwe wandelschoenen kreeg om zo de pijn in haar heupen te verlichten. Een fantastische kunstenaar lacht zich een deuk nu hij zijn tekeningen bewaart in een waterdichte tekenkoker en de lachebekkies bij een speelplaats op Zuid kleuren naar hartelust de mooiste figuren in.

***************************************************************

Na de lancering van Stichting LACH! in juli 2012 dit jaar klonk er een prachtig geLACH door Rotterdam!